Problemi koji se javljaju u štitnoj žlijezdi su povezani sa sazrijevanjem.

Predstavljaju potrebu za širenjem, nezasitan apetit za životom i za uspjehom. Doživljavamo kao da nešto guši ili steže oko vrata. Mogu biti i znak pohlepe i prekomijernih očekivanja od sebe. Bolesti štitne žlijezde mogu ukazati da se bojimo da nešto pustimo. Kao što joj ime kaže, trajno pokušava da poveća spremnost na odbranu i zaštitu, pa ukazuje i na konflikte. U nekim slučajevima bolesti simbolišu razočaranje zbog neostvarene želje da od nekoga zavisimo, prvo od roditelja, a kasnije od partnera za kojima trčimo. Simptomatologija ukazuje na potištenost, zadržavanje osjećanja i strah od smrti.

Šta trebate da učinite?

Trebate osvijestiti potisnutu potrebu za rastom i širenjem. Da biste to ostvarili, morate se pokrenuti, pojačati tempo, biti budni i koristiti prilike koje su Vam date, usudite se na borbu i idite do vrha. Tegobe sa štitnom žlijezdom ukazuju na podvojenost između straha od smrti i velike volje za uspjehom i djelovanjem. Dobro je da priznate sebi i paniku, ali ipak dopustite djelovanje. Oboljela bolest poziva da stanu u centar sopstvenog života sa svim njegovim mogućnostima. Oslobodite energiju zarobljenu u bolesti i unesite u životnu borbu! Smanjena funkcija štitne žlijezde ukazuje na bijeg iz spoljašnjeg svijeta, sakrivanje iza debelih zidova i nedostatak uzemljenja. Da biste se lakše nosili sa životnim teškoćama, slavni njemački ljekar i psihoterapeut dr Ridiger Dalke savjetuje da svaki dan koristite vježbu smiješka. Svaki put kad se smiješite, tijelo luči endorfine, tzv. hormone sreće, i zbog toga tumačenje stvarnosti može postati pozitivno bez obzira na to kakve su okolnosti.

PROČITAJTE  DOKAZANO: Elektronska cigareta predstavlja početak neizlječive bolesti!
Probajte slijedeću vježbu:

Zatvorite oči, prizovite situaciju u kojoj ste bili sretni i to sjećanje izaziva smiješak. Zamislite da smiješak dolazi iz dubine i ulazi u oči i lice koje postaje nježnije, blaže. Pošaljite smiješak u srce i zamislite da se za njeg otvara. Osjetite da se područje oko srca širi i opušta. Dišite mirno i ravnomijerno i zamislite da srce širi nježnost. Završite vježbu i ponesite osjećaj u svakodnevicu. Ako se suočite sa nekom zastrašujućom situacijom, zamislite da se smiješite i pozdravljate strah. Tako strah neće opsijedati i zagospodariti Vama, nego će proteći i nestati.

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here