Minimalna dehidracija jako crpi energiju kao I nedostatak željeza čini da se osječate slabo, teško.

Jako I male stvari I navike takođe crpe našu energiju I mentalnu I fizičku.

Nedovoljno tjelesne aktivnosti

Izbjegavanje odlaska na treninge kako bi se sačuvala energija na duge staze ima veoma loše posljedice za nas.

Samo 20 minuta fizičke aktivnosti dnevno i poslije šest sedmica osjećat ćete se snažnije I puno bolje.

Ne pijete vodu

Čak i mala dehidratacija crpi iz vas velike količine energije iz vašeg organizma jer se tako smanjuje gustinu krvi te usporava protok kiseonika te čini vaše srce manje efikasnim.

Manjak željeza

Sa običnim namirnicama kao što su zelena salata I jaja te orašasti plodovi možete prirodno povećati nivo željeza u organizmu,

Preskakanje doručka

Hranu nazivaju I gorivo te je najvažnije šta unosimo u organizam kada započinjemo svoj dan.

Hrana koju pojedete ujutru pokreće vaš metabolizam i daje vam energiju za sve aktivnosti.

Brza hrana

Hrana kao što je brza hrana je sa mnogo ugljikohidrata i drugih nezdravih sastojaka koje povećava nivo šećera u krvi

PROČITAJTE  NAPRAVITE LIKER OD ČOKOLADE-OVO ĆE SE NAJVIŠE SVIDJETI DAMAMA JER JE OVO PIĆE ZA NJIH (RECEPT)

 

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here